vrijdag 30 december 2016

Mijn huis






In de stad Wamena zelf was geen woning beschikbaar, maar op het MAF-terrein stond een prachtige woning op mij te wachten! Het is een twee-onder-een-kapwoning. Hij valt onder de kleinere woningen daar, maar overtrof al mijn verwachtingen! Een ruime kamer met open keuken, drie slaapkamers, een badkamer, bijkeuken en zelfs een garage. 

 
Ook is er een ruime tuin bij het huis. Ik ben echt bijzonder dankbaar voor deze woning! Mijn wens was om wat meer onder de lokale bevolking te wonen, maar zeker deze eerste periode is het beter om een beetje afgezonderd te wonen met wat meer rust en privacy en zo te settelen en te wennen hier. Voorlopig hoop ik dus in dit geweldige huis te wonen. 






zitkamer

 

keuken

 

 

hal

 

slaapkamer

 

 

 

logeerkamers

 

 

 

badkamer

 

 

bijkeuken



 

garage
  

 


1 opmerking:

  1. Wow, dat ziet er even mooi en blinkend schoon, fris en gezellig uit, wat een zegen!!
    Hoop dat je je er gauw thuis voelt en je werk met vreugde mag doen.
    Veel zegen het komende jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.